Exam 70-516: Accessing Data with Microsoft .NET Framework 4

2012-09-27

W dniu dzisiejszym podszedłem do tytułowego egzaminu i udało mi się go zdać z wynikiem 953 punktów. Czy egzamin był trudny? Myślę, że dla osoby zajmującej się na co dzień tymi zagadnieniami nie. Ja na przygotowanie poświęciłem ponad dwa tygodnie, siedziałem zarówno nad teorią jak i ćwiczeniami praktycznymi. Dzięki temu do egzaminu przystąpiłem raczej spokojny. Większość pytań dotyczyła obszarów, w których czuję się mocny (ADO.NET, LINQ, Entity Framework, XML), były też takie gdzie musiałem trochę pogłówkować (POCO, Entity SQL) oraz takie gdzie odpowiadałem tylko na wyczucie (WCF Data Services). Grunt, że się udało :). Plany na przyszłość to zdobycie MCITP: Database Developer 2008 lub MCSA: SQL Server 2012.

Posted on 2012-09-27, in Inne and tagged , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

